tisdag 29 november 2011

2011-11-29

Okej jag ska bättra mig på att skriva här, för än så länge har jag ju all tid i världen.Iallafall tills vi har fått huset.

Denna vecka jobbar jag bara 3dagar, sen åker jag till sthlm för att gå på min farfars begravning.Sorgligt men samtidigt ska det bli kul att träffa farmor igen det va l¨ängesen nu.
Måste bara fundera ut vad jag ska ha på mig. Svart såklart men hum har ju inte så mycket kläder här hos albin, troligtvis kommer jag väl behöva stryka eller något med haha!

Ska nog slå in julklapparna klart med, för efter att vi har varit i sthlm ska vi åka hem till pappa och syster och fira lite minijul där i helgen eftersom jag oich fidde firar jul här i småland iår.
Ska bli mysigt med lite jul, och lite jul mat på lördag.

Har ju tydligen lite jag kna pyssla med idag och ändå ligger jag bara här i sängen och latar mig, laddar inför sista träningstillfället med Camilla, känns lite tråkigt har gått så bra när jag tränat med henne så det lär nog ändå inte bli sista gången.
Ne om jag ska ta tag i något av allt jag borde göra iallafall haha :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar