onsdag 30 november 2011

2011-11-30

Va uppe tidigt imorse och hade pass... alltid lika trött när jag går upp men det brukar ordna upp sig när jag kommit till jobbet.
Körde Athletic med gubbarna idag kände att jag verkligen behöver träna på det inför bodypump utbildningen.
Behöver träna på att motivera, lära mig vad övningarna heter osv.
Men det känns bättre för varje gång vi kör, känns som att jag har mer övningar på lager nu.

Kom hem och slog in resten av julklapparna så nu är det klart till helgen.
Efter det duschade jag, sen behövde jag allt städa undan lite av mina saker eftersom jag åker imorn.
Har även packat väskan och valt vilka kläder jag ska ha på begravningen.
Så nu är nog det mesta klart.
Sitter i soffan och laddar inför att cykla till jobbet, ska ha pass med VSS tänkte jag ska prova mig på att ha Boxing med dom.
Nu måste jag byta om och cykla iväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar