onsdag 14 december 2011

2011-12-14

mycket som händer nu känns det som.
På fredag fyller jag år, känns inte som att jag fyller år. Kan ärligt säga att jag inte ens känner mig lite glad eller spänd över min födelsedag.
Kankse är för att jag kommer vara på min utbld hela dag, eller hela helgen rättare sagt..
Ååå jag hoppas verkligen jag klarar det! vill faktiskt bara att denna helg ska vara över så jag kan lugna ner mig lite igen.

Ska försöka komma igång riktigt med träningen nu efter jul igen, lägga upp ett schema, för till sommaren vill jag iallafall vara i närheten av att vara i den bästa form jag någonsin har varit.
Men det är en vecka kvar tills dess och massor med julmat och jul godis som väntar haha:P får väl njuta av julen lite nu.
Men ska börja lägga upp en plan.

Imorse har jag haft pass, gått på Coreboll.
Ikväll har jag ett till pass, och då tänkte jag köra coreboll men först ska vi värma upp med en Zumba låt som jag har övat in ;)
Hoppas verkligen jag kommer ihåg stegen när det väl gäller haha:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar