tisdag 20 december 2011

sjuk, och bodypump

Ligger hemma och är sjuk och det är värdelöst!
Jag hatar att vara sjuk.. så himla tråkigt att bara ligga här.
Vill hitta på något men orkar inte göra något :/
Får så dåligt samvete av att vara hemma med borde ju vara på jobbet!!

Helgen har varit fantastiskt rolig, va iväg till stockholm på en BodyPump utbildning, det var skit kul, samtidigt som det var något av det jobbigaste och mest nervösa helgen i hela mitt liv.. jobbigt samtidigt som man längtade dit.
Inser nu i efterhand att man kärde sig så sjukt mycket, ibland behöver man lite press på sig, ska snart försöka ta tag i att lära mig dom andra låtarna med, men just nu känner jag mig lite slö!
Har kollat på dvd en gång ska snart kolla på den en gång till så jag har något hum om hur passet ser ut.
Men det ska nog gå bra att lära sig det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar