söndag 1 januari 2012

GOTT NYTT ÅR 2011

År 2011 var det året jag.
- firade 2 år med min älskling
- Sa upp mig från mitt jobb
- Började jobb på ett gym
- Flyttade till småland
- Köpte ett hus
- Bodde inneboende i 6månader
- Började med en PT
- Gick en BoduPump utbildning
- Älskade mitt jobb
- Köpte en Mustang
- Köpte en liten Mazda
- Var med när min syster gifte sig
- Var med kär än någonsin
- Började tänka ännu mer hälsosammare
- Träffade många nya underbara människor
- Gjorde av med 20000 på mellandagsrean
- verkligen börjat inse hur jag vill att mitt liv ska se ut.

Nu kommer Januari många löften nya möjligheter och jag´ska försöka ta vara på alla! Tror jag ska försöka ha ett litet data uppehåll men kan ta det när vi flyttat in i huset för då kommer vi väl ändå inte ha internet på ett par månader haah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar