lördag 14 januari 2012

huset

Dwnna vecka har det varit massor med fix inför flytten, fick super bra ränta av banken. Fick bra deal på hemförsäkringen och även en bra deal på bilförsäkringen gött! sen idag fixade jag med bredband och tv men det skulle ta ett jäkla bra tag innan det skulle komma så får bli att titta på film, men lär nog ha tillräckligt att göra med att plocka upp alla saker bara haha!

Ska bli så sjukt kul! kan inte förstå att vi får nycklarna på måndag det är helt galet.. men det känns toppen.

Idag har jag haft en bodypump pass, sen gick jag på aerobicdance efter det fixade jag bredbandet och tv nere på stan sen blev det till att åka hem och packa ihop sakerna lite, tänkte jag kan vara väl förberedd på måndag när vi får nycklarna så jag inte behöver packa allt då, utan nu har jag bara lite små saker kvar!

ska snart gå och lägga mig är sjukt trött! skulle bara titta in en liten snabbis tänkte jag! ska bli så kul att kunna bjuda hem folk igen längtar efter min familj nu-.. puss och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar