söndag 30 oktober 2011

helg update

Kommer nog få en toppen helg känns det som.
I fredags åkte jag och älsklingen till Jönköping och kollade lite. Jag hittade iallafall en present till Pappa hoppas han blir glad :)
Sen åt vi på resturang jätte gott va det, jag åt spättafilé med poatits och skagenröra mums!
När vi kom hem tittade vi på idol och sen somnade vi för vi va så himla trötta.

Lördagen började jag med att möta upp finaste Bella på Gymmet och körde lite morgon kondition + mage.
Sen åkte jag hem och duschade för att sedan möta upp fina bella på stan, det var marknad så vi gick en liten sväng. Hittar massor med fina kläder jag vill ha, men har bestämt att jag inte ska köpa något ännu.
Sen åt vi en jätte god kycklingsallad till lunch.

sen åkte jag hem för att städa lite inför att bästa pumpan och niklas skulle komma, så vi handlade lite mat när dom kom, åt, killarna gick ut och festade och jag och Heidi hade super mysigt här hemma.
Nu har vi nyss ätit frukost.
Idag kommer Bosse och Mia hem från USA så då ska vi fixa lite mat tills dom kommer hem, och sen får vi flytta hem till albin igen och starta den långa väntan tills vi får flytta in i vårat hus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar