måndag 31 oktober 2011

PT

I morgon har vi första träningstillf'llet jag och Camilla.
För alla er som inte vet så ska jag börja hos en personlig tränar och imorn kör vi igång, jag har längtat så fruktansvärt det ska bli sjukt kul!
Jag tror hon kommer kunna lära mig massor och sen har även detta gett mig lite av en kickstart när det gäller maten redan.
Jag ska skriva ner i en bok allt jag äter och det ska jag ge till Camilla 2ggr i veckan. Detta gör ju såklart att jag inte stoppar i mig onödigt med onyttiga saker för det hade ju inte varit så kul att skriva i boken.

Nu har det ju nyss varit helg och den gick hyfsat bra i matväg, men nu är det veckodagar och jag jobbar kväll, vilket verkligen borde ge mig en ännu mer kickstart!Dagen har börjat bra iallafall.
Idag ska jag måla på jobbet en liten stund iallafall det blir nice! nu är det dags för lite lunch sen ska jag cykla till jobbet.
Vi hörs nog imorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar