söndag 9 oktober 2011

11.10.09

Nu får jag skärpa mig, ska skriva lite oftare!
Helgen har varit mysig, i fredags va jag med Linnea.
Lördagen bara flög förbi, jag och fidde va ute på promenad och sen va det helt plötsligt kväll, vi va ute och åt på olympia men redan när jag sitter och äter känner jag att jag skulle börja må illa på kvällen.
Kollade på Bridesmaids när jag kom hem tycker faktiskt den va rätt kul.
Sen åkte vi hem till Ludde men jag gick hem efter en timme för att jag började må dåligt, Kändes som att lite friskluft skulle vara nyttigt, så illamåendet försvann en stund men sen när jag skulle sova kom det tillbaka usch! hatar att må illa!
Men på måndag skulle läkaren ringa till mig och då ska jag inte ge mig fören jag vet vad det är som är fel.
Idag ska vi ut och äta med fiddes släkt men jag överväger att inte äta något så jag slipper må¨illa.

Nog med klagande, hoppas vi ätit klart och allt till kl halv 5 så jag kan gå på zumban! Annars får det bli en lång promenad när jag kommer hem, så får det bli Zumba imorn istället.
Nu ska jag sminka och fixa mig tills vi ska iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar