onsdag 28 september 2011

dumma

Usch jag måste verkligen skärpa mig,med maten..
Har varit duktig i 2 dagar, men har även mått illa i 3 dagar i sträck nu, så idag när jag mådde så illa att jag inte har kunnat äta så när jag väl blev sugen på någonting tänkte jag att jag faktiskt kunde få köpa det att äta :D så nu sitter jag i soffan med en påse naturgodis, så jag tar tag i mitt nyttiga liv imorn det lovar jag! och ska försöka vara duktig i helgen med.
Nu vill jag bli av med dom förbannade kilona, jag vill utvecklas inom träningen och få lite muskler.. men men! hur svårt ska det vara..
Över väger att betala en PT bara för att komma igång, men är det värt pengarna? självklart är det värt det om man når dom resultat man vill ha.
För det är som att köpa sig lycka! men vi säger såhär, jag får väl iallafall ta och försöka själv innan jag ska betala för det...

Så nu tar vi tar i det här, efter min naturgodis påse haha!
Va på stepup igår och idag blev det 1 timmes styrketräning, imorn har jag planerat in en 1,5timmes promenad med så det ska nog bli bra det här, vägning på måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar