söndag 11 september 2011

.............

Veckan gick ju bra att vara nyttig i men helgen sviker mig alltid, men har inte ätit något godis iallafall, det blir nötter och mörkchoklad så det får väl vara helt okej, fortsätter denna dag med att vara jätte nyttig till fredag iallafall... Så kanske vågen fortsätter vara snäll mot mig.

i fredags gjorde vi inte mycket alls, köpte nötter och kollad på film sen somnade alla tidigt. Började lördagen med en ca en timme superstar träning på gymmet med Fina Matilda Hammarström, sen hämtade jag Malin så åkte vi till erikshjälpen och tittade lite, efter det mötte Linnea upp oss på jysk så åkte vi till mio och kollade efter lite möbler till Malin.

På kvällen va vi och Bowlade, tur Linnea va med så jag slapp komma sist haha!
Sen gick vi hem och skulle titta på  Bridesmaids emn alla somnade som vanligt när vi ska kolla på film...
Idag ska jag och Fidde åka till Växjö och titta lite ska blir skönt att komma bort lite ensam med min älskling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar