måndag 19 september 2011

Hus ägare!

Det har hänt lite sen sist jag skrev.. jag och min älskling har köpt ett hus!!!
Helt overkligt känns det, men så himla kul. Men nu längtar jag bara tills vi får flytta in tills vi får börja planera hur vi vill ha det! Börja renovera och få vårat hem precis som vi vill ha det!
ÅÅÅ vad jag längtar....

Ni får en bild på utsidan, men sen ska jag lägga in nya före och efter bilder när vi har fått börja renovera. Men än så länge är inflyttningsdatumet den 16 januari, så vi får se om hon hittar någonstanns att bo tidigare för då får vi flytta in tidigare! gud så jag längtar!

I helgen vad Clara här och hälsade på med, vi hade en toppen helg, har myst! tränat ätit massa godis och varit på Ullared en toppen helg, har varit skönt att få ha henne här för mig själv lite..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar