onsdag 7 september 2011

11.09.07

Denna vecka hade jag tänkt bli lite nyttigare och försöka avstå från alkohol och godis och sånt gottis ett tag, än så länge känns det väldigt bra jag är enormt taggad och går från gymmet varje dag med ett stort leende..
I måndags började jag lätt med en PW på 45min, Tisdag: ca 1timme superstar programmet, Onsdag: 30min löpbandet...
Jag börjar försiktigt sen nästa vecka när jag kan gå på pass ska jag boka upp mig på massor med saker det kommer bli skit kul!
Nu ska jag inte ge mig fören jag nått mitt första mål, för såfort jag släpper på tyglarna lite hade jag en förmåga att falla tillbaka...

Ska ligga här i soffan och mysa lite nu..
Bara 3 jobb dagar kvar sen får jag helg, det känns som att det var ett tag sen...
Så skönt ska det bli, ska gå på promenader, träna och mysa.
Har gjort test för att se om jag är allergisk mot skaldjur och nötter med, så hoppas på att få svar denna vecka, det hade varit nice att faktiskt kunna äta något av det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar