torsdag 1 september 2011

110901

Igår vilade jag min kropp kände att den behövde det va helt slut! Sen städa jag ur bilen i 2timmar putsade fönsterna, dammsög och gjorde rent överallt inne i bilen jätte fint blev det. så nu har vi lagt ut den på blocket så får vi se hur det går.

Idag blev det 45min spinning och ca 1timme styrka skönt! så idag jobbar jag kväll ska slöa lite på soffan innan jag ska till jobbet. jobbar 8dagar till sen får jag helg gissa att man längtar, sen jobbar jag kväll nästa vecka med så kommer inte kunna gå på några pass det är tråkigt jag vill dansa lite.

Idag får vi veta om det är några fler som är intresserade av huset med, jag är nyfiken vill veta nu!
Måste börja äta bättre har börjat denna vecka men känns inte helt rätt, som vanligt vet jag att detox mat oftast är det som funkar för min kropp så ska se om jag kanske kan försöka kombinera det lite eftersom jag ska träna med så behöver man äta mer!

Hösten är här med... ska faktiskt bli lite mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar