måndag 29 augusti 2011

11.08.29

Idag har jag jobbar förmiddag, jätte skönt att komma hem och ha hela dagen kvar nästan.
Så jag känner mig väldigt nöjd över mitt varannan vecka schema för hade jag jobbar förmiddag varje dag har jag nog tröttnat ganska snabbt på att städa hela tiden haha!.

Så nu när jag kan gå på pass har jag bokat in mig på lite olika, ikväll blir det Athletic ska bli kul hoppas bara jag slipper den träningsvärken jag hade förra gången, men får kankse ta lite lättare vikter denna gång. Imorn blir det Easyline och Afrodance sen får vi se vad veckan har att erbjuda. Imorn ska vi iväg på en visning ååååå vad jag vill ha ett eget hus just nu!
Vill veta precis vart alla mina saker och köpa massa nya fina inredningssaker det går liksom inte riktigt nu.

Köpte massor med nya träningskläder idag med, köpte 2 tröjor och ett par byxor precis innan vi flyttade men det känns som att mina träningslinnen alltid ligger i tvätten. Så nu va jag och köpte 2st linnen, 1 t-shirt och 1 tröja med långa ärmar jätte fint va det alltihop så nu ska jag bara välja vilket jag vill ha ikväll...
Nu ska jag vara seriös med fitness fighten och verkligen inte fuska, måste bara skaffa lite mer bra och goda recept.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar