tisdag 9 augusti 2011

11.08.09

Har gått en stund sen sist, men har varit lite mycket nu i början.
Det går jätte bra på jobbet.. förra veckan var det ganska lugnt och igår sa det nästan pang så va alla passa fullbokade, telefonen ringde, folk överallt och många som ville teckna medlemsskap..
Så nu gäller det bara att jag ska bli lite mer säker på det jag gör så kommer det gå toppen.

Imorn skulle jag och Dan prata lite och göra lite test på datan, sen ska jag denna vecka ¨få börja lära mig easyline och gå med på Leva( penisonärspasset) så jag kan lära mig det med till en början.
Ska bli jätte roligt att få lite varierade arbetsuppgifter.
Men alla är jätte snälla, jobbet är jätte roligt och jag börjar till och med lära mig lite namn.

Nu vill jag bara få lite bättre tider så jag med kan börja gå på lite mer pass, nu har jag jobbat kväll 6 dagar och morgon 1 dag, men eftersom alla pass är på kvällen kan jag ju inte gå på dom, men vi skulle börja på det nya schemat om 2 veckor tror jag så då får jag nog lite mindre kvällar.

Men har ändå tränat ganska bra förra veckan. Denna veckan började jag med en morogon pw på 45min, och idag har jag och Matilda köra styrka och kondition typ 1,5 timme skönt som fan, men sist jag tränade med henne fick jag sån träningsvärk haha men det är skönt!
Har fått ett schema från Sara som man ska köra som är jätte bra träning så ska föröska hinna med det ialllafall 3 dagar i veckan så kommer jag bli jätte stark jätte fort ;)

Nu ska jag duscha sen vila lite i soffan tills jag måste börja göra mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar