söndag 31 juli 2011

helgen

Nu har vi kommit på plats lite.
Åkte ner till Värnamo i fredags kväll/natt istället för att åka på lördagen, vi tänkte att det är skönare att vara på plats på lördag morgon än att åka bil hela dagen.
Så vi började med att bära in alla saker.. herregud vad saker vi har!!
Sen åkte vi hem till fiddes föräldrar och träffade dom lite...
Åkte hem och åt sen gick grabbarna iväg och skulle dricka öl så jag cyklade hem till matilda och ale för att se hur dom hade fått det i sin nya lägenhet..
Super mysigt har dom gjort det.

Idag åkte vi till ikea och köpte en byrå som jag har mina kläder i.. jätte bra blev det.
Vi skulle köpa en skärmvägg med men dom hade inga på lager, så får se om dom har det någon annanstanns. sen åkte vi har och lagade mat, byggde ihop sakerna och sen gick jag på spinning med Sara, gött!!

Och imorn börjar jag jobba kl 3 längtar men först ska jag ut och gå morgon promenad med sara och en tjej till vi ska gå osudden rundan så blir nog 7km iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar