onsdag 20 juli 2011

i´t sucks being you---

Trött och bara jävligt less...

trött på mig själv att jag alltid ska vilja något annat...
vill flytta vill köpa hus, ser sjukt mycket fram emot att få börja på mitt nya jobb.
det kanske är det som ger mig panik.. att jag vet att jag vill göra allt detta..
troligtvis kommer få ett toppen jobb som jag trivs jätte bra på och har man allt det kan man inte bara skita i saker och sticka.. åka iväg långt bort och bara njuta av solensstrålar..
Det är det som gör mig rädd, att från och med nu kommer jag alltid vara en arbetarklass människa som bara kan åka iväg när jag har semester... alltså 5v varje år-- Är det bara acceptera och gå vidare njuta av det man har?
Därför är jag less för att man aldrig kan vara nöjd med det man har, man vill alltid ha något annat eller som jag så vill man ha mindre än det man har, jag bröt ihop för ett tag sen för att jag tyckte vi har för mycket dyra saker?? vad är det att bryta ihop över? vad vill jag egentligen ha?
För hur som helst varje gång jag ska handlar så blir det alltid det som är dyrt som jag tycker är fint..
Jag är trött på mig själv helt enkelt! kan man fly från sig själv?
Trött på att vara avundsjuk på saker jag inte borde vara avis på utan istället vara glad över.. trött på att bli irriterad och över väga min civilstatus varje gång vi har ett små gnabb...
instabil är nog rätt ord för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar