torsdag 28 juli 2011

hejdå pumpan

Idag händer det.. idag flyttar vi till småland.
Eller idag packar vi iallafall in allt i bilen så åker vi imorn när vi vaknar.
Det känns helt overkligt tror inte jag har fattat det ännu.
Sista dagen på detta jobb.. helt sjukt.

Igår åkte vi till Ikea och hjälpte Heidi och Niklas att bära lite saker till deras nya garderob,
sen åkte vi till enskede och åt pizza. Fidde var tvungen att äta där innan vi flyttar bara för att dom har så goda pizzor och det hade han rätt i.. jisses vad god min pizza va..
Sen skulle vi säga hejdå till dom, kändes helt sjukt, jag hade inte tänkt på att jag skulle bli tvungen att säga hejdå. Inte ens när vi skulle iväg och träffa dom tänkte jag på att det skulle vara sista gången vi träffade dom på ett tag..
Min pumpa...


Finaste vännerna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar