torsdag 21 juli 2011

tiden som gått sen sist

Insåg nu att det nog hänt mycket sen sist jag skrev, semester (Göteborg,Värnamo,Julita) super mysig semester hade vi...
Våran fina Mustang kom hem får lägga in lite bilder senare, Albin och Fidde slipade ner den helt så den kan lackas om toppen!
Fick jobb på semestern tack vara söta Sara så nu ska vi bli arbetskollegor toppen ju, ska alltså börja jobba i receptionen på Gymmet i värnamo och sen efter hand så ska jag lära mig hålla i pass. jisses vad jag längtar det ska bli så sjukt roligt!

Så struntar alltså i att plugga eftersom jag nu fått ett jobb jag är helt övertygad om att jag kommer trivas med. Så nu väntar jag bara på att Dan ska ringa till mig och säga när jag får börja..
Har ju bara en vecka kvar här så obeskrivligt skönt!

Vi fick även lägenheten såld under semestern så den 3 augusti flyttar dom nya in.
Och eftersom vi inte har hittat något nytt ännu så är Albin så himla snäll som låter oss bo hos honom tills vi hittar något., toppen ju!Så får se vad det blir om vi hittar något till hösten kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar