söndag 24 juli 2011

städhelg

sista veckan, det känns helt overkligt!
Detta är sista gången jag sitter här på jobbet, sista måndagen.. nästa måndag kommer jag förhoppningsvis gå till ett annat jobb. Bo på ett annat ställe.. sista veckan i våran fina lägenhet.. sista tiden på ett tag iallafall som vi kommer ha något eget...
Nu börjar letandet på riktigt efter ett nytt hem.

Va hemma hos mamma i helgen, hade en riktigt mys helg..
Jag och älsklingen bestämde oss för att rensa ut i deras bod som för övrigt såg "förjävlig" ut och fixa iordning lite till dom... redan när vi började ta ut alla saker kändes det som att vi hade tagit oss vatten över huvudet..
Så efter att vi hade grillat på fredagen och man satt och tittade på den stora högen med saker som skulle in i boden igen kändes allt hopplös.. men vi lyckades ösa in allt, sen stupade vi ner i sängen...
Och på lördagen tog vi lite nya tag åkte och slängde allt skräp tog en sväng på ikea bollade lite tankar om hur vi vill ha det i vårat nya hem -----

Åkte hem och gjorde klart, sen grillade vi tittade på film och bara myste.
Igår kom vi hem till våran egna missär igen, började packa några lådor och lyckades iallafall klart med 2 st! så idag ska jag göra ett ryck och planerar att vara klar med alla packning iallafall på tisdag..

Ångrar att jag inte tog några före och efter bilder på hur boden såg ut.. men kan ju säga att det blev super fint när vi var klara!!Mamma blev glad iallfall bra det för det va ju det vi var ute efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar