måndag 25 juli 2011

4 dagar kvar

 Ja jag vet jag ska packa! Skulle som vanligt packat igår men då åkte vi istället hem till min kära moster med familj för att äta tacos och säga hejdå. Tur dom kommer ner och hälsar på sen när vi har flyttat.
Sen skulle jag packa lite när jag kom hem vilket jag faktiskt gjorde...
Men känner mig ändå ganska lugn medans det verkar vara det sista min mamma gör inför min flytt, hon ska komma hem till mig idag och hjälpa till att packa lite, men då kommer hon nog faktiskt inse att jag inte hade så mycket att packa, men det får hon så själv för jag får ju iallafall en anledning till att lura hem henne till mig.

Nu vill jag att våran nya säng ska komma!!! hoppas på att få ett sms på fredag att den har kommit men hur troligt är det?

Sara hade partat med Dan igår och jag börjar på måndag toppen! Får se om han ringer och berättar mer vilka tider och så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar