onsdag 27 juli 2011

tröttmössa

Känner att jag är dålig på att ta bilder..
Men det är för mycket nu för att jag ska orka sätta mig ner och ladda in bilder på datorn så tar det när vi har flyttat istället..

Igår fick vi ganska mycket gjort, packade ner saker, skruvade ner plastade in.
Så borde hinna med allt tycker jag, det är bara det att det är så fruktansvärt stökigt hemma hos oss just nu som ger mig lite panik.
Mådde illa igår med så orkade inte ens med hälften av det jag skulle göra.

På kvällen när vi hade lagt oss ner va ingen av oss speciellt trötta.. båda tyckte det var så tomt och trist.. låg och vände på oss lite tills vi bestämde oss för att gå upp och ut och gå lite istället.. hamnade på mcdonalds precis innan dom stänger kl 00:00 och fick i mig lite chili chees mums!
Sen gick vi hem och jag lyckades somna iallfall sov som en stock det har jag inte gjort på flera månader känns det som.

Jag börjar iallafall inse eller har väl insett det ganska länge men blir påmind hela tiden om att det troligtvis inte finns någon bättre kille än fidde där ute.. han är verkligen bäst!
Förstår mig innifrån och ut,... och vet alltid vad jag behöver... nu är det bara att hoppas på att detta håller i sig hela livet ut för jag gillart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar