tisdag 23 augusti 2011

möhippa

Dags för ett inlägg kankse har varit lite seg med sånt nu för tiden.
I helgen va jag madde, carro, ida och emma iväg till gotland för att ha lite möhippa för min syster som gifter sig på lördag.
Vi festa lite, va på boda borg och hade massor med mys.
Men vi åt samtidigt väldigt mycket så alla hade nog lite ont i magen så nu när man är tillbaka i vardagen blir det till att träna, ska försöka ställa om mina vanor till det bättre med start igår.

Idag hade jag mitt första pass, för penisonärerna, det gick jätte bra dom var så snälla så.
Sen hade jag tänkt att jag skulle stanna kvar en stund och träna efteråt men jag glömde det haha kom på det när jag nästan var hemma, så får köra lite övningar och köra på torsdag istället för imorn ska matilda fixa mina naglar ..:P ska försöka lägga in bilderna från möhippan med, blev lite så många men det får räcka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar