torsdag 25 augusti 2011

Torsdag

igår fixade matilda miná naglar, så nu kanske mitt ansikte får vila lite från rivandet några dagar.I helgen blir det bröllop så idag har jag lyckats ta fram dom skorna jag ska ha med mig oxå, så imorn efter jobbet blir det hem och packa och duscha innan vi sätter oss i bilen och åker mot katrineholm igen.

Så jobber sista kvällen denna veckan, helt slut i kroppen, körde 45min spinning imorse och sen körde vi lite styrka:P Nu ska jag snart fixa lite mat som jag kan äta innan  jobbet är jätte hungrig..

Fick våran säng i tisdags, så har sovit som en prinsessa i 2 dagar nu, helt fantastiskt längtar till varje gång jag får lägga mig i sängen,.
ikväll är det värnamodagar eller det är det hela veckan men  ikväll efter jobbet kl 21 tänkte vi gå ut och titta lite vad värnamos uteliv har att erbjuda, dock börjar jag kl 7 på fredag så får nog gå hem ganska tidigt ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar