måndag 13 december 2010

Alltid en början

Nu tänkte jag starta en blogg för att ha lite motivation i vardagen, måste verkligen börja ta tag i mina matvanor och min träning så nu skaffar jag en blogg där jag kommer lägg ut hur mina träningschema inför kommande veckor ser ut och samt massa goda och nyttiga recept, Denna blogg är framförallt för mig själv så jag ska se mina framsteg men jag hoppas oxå på att massa människor kommer vilja följa med mig på min resa och hoppa på ett "fatrace" alla får lägga upp egna mål och komma med recept förslag, det är ju alltid lättare om man är flera som puschar en.. så kom igen nu!!!

Eftersom det alltid är mycket för ´dom flesta runt jul så kör jag igång efter nyår. men kan börja lägga upp lite recept, samt smått och gott..

Nu blir det film mys med älsklingen är trött efter helgen.
Haft en fantastisk helg med massa underbara vänner som varit hos oss och firat mig.
TACK! älskar er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar