tisdag 21 december 2010

People who are different are beautiful

Idag har jag varit super duktig, eller iallafall fram tills nu när jag syndade :(skäms) åt 3st ägg halvor till frukost, bara druckigt vatten, åt gravadlax och potatisgratäng till lunch, köttbullar spagetti och grönsaker till middag och en skinkmacka till mellanmål, en hel klar förbättring av mina matvanor än vad dom har varit den senaste tiden iallafall.
Och dessa måltiderna trots att jag har haft en stor godis skål och kanelbullar framför ögonen på mig. Bläää hatar att det alltid finns bullar och godis på mitt jobb blir galen, längtar till Januari och en rivstart.-

tränade även idag fan vad skönt det var! cyklade 20min, gick på trammaskinen 20min och löpbandet i 15min, skönt! sen upp till centrum och köpte sista julklappen sååå skönt!

men nu sitter jag i soffan kollar på anna anka och föll för en lussebulle som fanns i frysen, men jag måste ju göra mig av med alla frestelser så blir till att ta med resten av bullarna till syster över jul eller något såå jag slipper äta upp alla själv, eller hur länge håller dom i frysen innan dom blir det äckliga? hum!

nu ska jag betala räkningar, chefen bjuder på pizza på jobbet imorn så man måste ju äta haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar