söndag 26 december 2010

Julafton

Nu är julen över, ett helt år kvar tills nästa gång , har haft en toppen jul hemma hos pappa, men massor med mat och framförallt godis herregud vad jag har ätit men nu är jag taggad att ta tag i detta, det suraste är att jag såklart fortfarande är sjukt!
har inte mått bra alls i helgen :/ hoppas bara jag blir frisk tills nästa vecka iallafall så jag kan börja träningen.

fick massor med fina julklappar:
5000kr
1000kr i present kort på HM
SUPER fin guessväska + plånbok av älsklingen
raggsockor
trisslotter
fruktfat
ljusstake
vas
godis¨
en Hugo kalender

kommer inte ihåg allt nu´men jag är iallafall super nöjd, ska lägga in lite bilder sen på det jag fick måste bara ta några :D
just det fick en ipod touch av älsklingen när jag fyllde år :;D
kollar på tv nu helt slut efter helgen skönt med en till kort vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar