torsdag 16 december 2010

Fredagsmys

nu är det en ny dag, och ett helt år tills man fyller år igen :/
Hade en toppen dag igår ( förutom att man jobbade då), efter jobbet åkte vi hem till mamma och åt god mat, öppnade presenter och åkte tefat bakom bilen det va super mysigt :P

Har tagit bilder på alla fina presenter jag har fått ska försöka hinna med att lägga ut dom ikväll.
Men först måste jag hinna med att städa och åka och handla innan fiddes familj kommer, för att fira lite mini jul med oss eftersom jag och fidde åker hem till pappsen över jul.

har varit sämst denna vecka vad gäller maten godis tårta och bullar är väl det som övertagit. tur det blir ändring på det snart weeii jag längtar men först måste vi ta tag i all denna julmaten och julgodiset äta upp allt i skafferiet som är onyttigt och frestand.

lägger in bilderna sen! nu ska jag väl ta tag i jobbet lite ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar