tisdag 14 december 2010

Kass själv disciplin


haha kan ju inte påstå att jag varit speciellt duktig idag, mitt jobb är definitivt mitt största last då det i stort sett kommer in en bulle varje dag och vill bli uppäten eller som idag Prinsesstårta (måste vara något av det godaste som finns), sånt måste jag verkligen börja motstå fram till nästa år. har ju även lyckats få i mig massa godis eftersom fidde och benny ska åka nästintill varje rast för att köpa något att äta på, har man tråkigt på jobbet kan man alltid få lite roligare genom att äta godis haha! skärpning!




fyller år om snart 1 dag, fick massa fina saker i helgen men är väldigt väldigt nyfiken på vad hjärtat har hittat på han är hemlighetsfull han!




skönt med jul snart med åka ner till pappsen syster yster och älskade Hugo <3>



helg tack! nu får det vara nog med skrivande idag


nattis! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar