onsdag 29 december 2010

Mellandagsrea



haha kände att jag följde en viss "lila tråd" jag som inte ens tycker om lila haha! jaja kläderna va super fina på, eller sametsklänningen sitter super tight men älskar sammet, så köper den för att i framtiden när jag nått mitt viktmål kommer den vara super snygg!



Möttes även av denna super trevliga lapp när jag skulle gå på toaletten på jobbet, vi är två stycken tjejer som jobbar på mitt jobb, och vi har därför en tjej toalett och tydligen stänger jag inte dörren på toaletten när jag har varit där haha, sånt jag aldrig tänkt på men det har tydligen min arbetskamrat gjort, så sånna här lappar får man i ansiktet när man ska gå på toaletten om man har trevliga arbetskamrater, jag säger bara det om man får hata folk sååå hatar jag verkligen Tina, hon är seriöst den jobbigaste och falskaste människan som gått i ett par skor.
jag menar hur gammal är hon... 50 + och går och sätter upp lappar överallt istället för att bara prata med folk!

för övrigt har Ronja blivit helt okej, hon hade visst växt upp dom senaste 2år skönt det! behöver jag bara hata en på jobbet.
in i duschen nu. lediga på fredag sååå himla skönt! Clara och Miche kommer imorn, och Heidi och Niklas kom hem idag toppen!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar