måndag 27 december 2010

sämst!

denna dagen kunde ha börjat lite bättre, kommer till jobbet och ser Ronja.
Ronja är en sommarjobbare vi hade här fö 2 år sedan som nog är en av dom jobbigaste och mest irriterande människorna jag träffat innan, som definitivt inte har någon vilja alls till att lära sig eller göra något så hon sitter ner och bara glor så ofta hon bara får chansen.

så förra sommaren lyckades jag göra klart för kenta att kommer hon hit och sommarjobbar så tar jag ledigt dom veckorna haha! orkar inte hata att gå till jobbet.
Men så är hon här idag för att hon ska lära sig inför sommaren för att eventuellt sommarjobba här kommande sommar. jag dör om hon gör det! haha
så nu får jag väl desperat leta efter någon annan som faktiskt går att prata med som kan sommarjobba här i stället, hur nu det ska gå till :;/

annars blir det minnsan mellandagsrea idag :P hoppas jag hittar något fint!
men eftersom träningen börjar nu kan det ju vara kul att vänta med att shoppa tills man faktiskt börjar tycka att kläderna sitter bra! tror dock jag har feber idag så blir kanske promenad istället tills jag känner mig helt ok! :P

nu blir det jobb igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar