onsdag 29 december 2010

snart nyår!!!


Denna fick jag av min älskling när jag fyllde år :P toppen måste bara lära mig hur man lägger in musik på den sen är jag fit for fight för många timmar på gymmet.
Har börjat känna mig jätte snorig och dålig så hoppas på att det släpper till nästa vecka vill verkligen börja träna!
Vi va och panta igår som sagt, fick 3kg godis och en bulllängd helt galet gott godis är, men som syster kommenterade så blir det vägning och mätning på söndag! och heltkroppsbilder.
ska även skriva in lite mål och upplägg senare i veckan, måste hem och tänka ut vaad jag vill få ut av detta, hur mycket jag vill gå ner och självklart och jag ska gå tillväga, har funderat på att köra stenhårt från början, men nu börjar jag tänka att jag kanske ska mjukstarta med mat och träning så jag kan öka på hela tiden, så det får nog bli så :P
fick vårat vardagsrumsbord igår det är toppen! jag älskar det :P kan gömma allt jag vill i det.

3 kommentarer:

  1. idag körde jag mitt först pass på crosstrainern, 30min, 50 situps, 30 rygg, 10 arm ajaj :P kommer kännas i morgon, jag e verkligen hlt otränad... saknar dig med puss

    SvaraRadera
  2. Å VAD DUKTIG DU ÄR!!!kör på bara :D jag ligger på latsidan till nästa vecka, eller blir säkert några promenader i helgen :Pkolla in superman dräkten jag köpte till hugo :P

    SvaraRadera
  3. haha söt =) nja trodde ja skulle ha ont, men inte kommit än, kommer väl ikväll :P

    SvaraRadera