onsdag 22 december 2010

saffrangodis!

Sitter med hungern i magen fast bestämd att jag inte skulle äta något annat än den nedrans pizzan idag men så blev det inte, hittade en godis i skålen som står framför mig, den smackade saffran helt fantastisk alltså haha!

lite less på jobbet idag, då en viss person alltid är sämst finns nog ingen arbetskamrat som varit mer hatar gud vad less jag är på henne :/ jaja bara pinas och tänka på alla pengar jag tjänar haha
ska väl ta tag i allt detta nästa år, hum 2011 blir året då jag tar tag i allt som jag annars bara inte orkar ta tag i! har en riktigt lång lista kan jag ju även påpeka!

DOm sa även på nyheterna imorse, att om man ska ge sig iväg över jul, så åk idag eller stanna hemma hum, helt omöjligt för oss att åka idag eftersom vi jobbar imorn, och stanna hemma känns det ju inte heller som att man tänkte göra gah! heöt ärligt ser jag inte alls fram emot att sätta mig i bilen imorn runt 4 tiden och köa från skärholmen till södertälje :/ ICKE!
jaja back to work :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar