måndag 13 december 2010

Förnekelse

Jag kommer förmodligen leva i förnekelse fram till jul iallafall om att jag ska ta tag i tränandet i Januari vilket etyder att jag kan stoppa i mig vad som helst fram tills dess, kanske borde styra om mina tankar lite iallafall så inte kroppen får en chock när jag väl ska börja ta tag i detta!

Jag måste börja övertyga min kropp om att vatten är godare än läsk, att frukt är godare än godis och att det är roligare att träna än att ligga i soffan och mysa.
Så som sagt dags att ta tag i detta...

Jag och älsklingen tog iallafall en liten promenad runt i samhället igår det va super mysigt! vi gick ner till mio och beställde hem ett soffbord super fint, men det skulle ta några veckor innan det kommer.

back to work now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar