söndag 19 december 2010

Söndag





Lilla Ella i sin nya pyjamas hon fick av oss














Fick min hemliga present och sen dessa två av älsklingen i present





Nu har fiddes familj åkt hem det är ju snöstorm ute så dom ville komma iväg i tid. Knappt så dom kom ut från parkeringen så mycket snö som det är ute, så nu är Niklas och fidde ute och skottar fram våran bil haha. Jag är jätte sugen på att ta mig upp till gymmet men har fått ont i halsen igen eller det har väl aldrig riktigt gått över så ska knapra tabletter så jag iallafall lyckas bli frisk till nyår så jag kan köra igång då :P men en promenad i snön idag ska jag allt ta.!






hade inga peppakaks formar så fick dessa av mamma, pengar så jag kan köpa nya skidor och presentkort på HM.













Min älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar