måndag 27 december 2010

gottegris

blev massor med shopping igår, eller lite iallafall gjorde ett klipp med, köpte en nyårsklänninge för några veckor sedan då kostade den 400:- igår hittade jag den på rean för 150:- så köpte självklart klänningen igen och idag ska jag gå och lämna tillbaka en av dom så har jag tjänat 250;- toppen ju!
sen hittade jag lite annat kul, ska som vanligt lägga in lite bilder sen, jag är kass på att ta bilder men ska engagera mig lite i det jag lovar:D

Idag ska vi panta på jobbet, det brukar vi göra ca 3 gånger per år så åker vi och köper så mycket bullar och godis vi bara orkar äta, så tänkte att det är bäst att göra det innan årets slut och mitt nya nyttiga liv börjar!

måste hndla mat idag med vårat kylskåp skriker helt tomt! Fick ett recept från clara med på en fetaost paj som hennes mamma gjorde på kräftskivan den va verkligen toppen god så den ska jag göra någongång nästa vecka :P byta ut vetemjölet mot något lite nyttigare kanske så blir det nog toppen, återkommer med bilder nu back to work!

2 kommentarer:

  1. buhu, ja snart blir det dags att ta helkroppsbilder, mäta mage, midja, lår, höfter, vader, armar ja oh såklart väga sig för sen börja det på allvar!! =)

    SvaraRadera
  2. haha aj det blir det verkligen måste springa över till öb idag och köpa ett måttband först :P så blir det vägning mätning och bildtagning på söndag! fan vad vi ska klara detta syrran <3 saknar er

    SvaraRadera