torsdag 16 december 2010

Happy B- day

Idag fyller jag år :P
det känns väl som alla andra dagar bara att folk man inte pratar så ofta med faktiskt skriver grattis till en, och att min pappa ringer mig vilket han inte gör speciellt ofta annars haha:D

har fått jättte fina presenter av mig underbara älskling, jag måste ju vara lyckligast i hela världen, får tycärr inte berätta en av presenterna jag fick eftersom en viss Jönsson ska få en likadan i julklapp och klant som jag är så hade jag berättat att vi skulle få samma sak haha SMART! det är iallafall en skit fin sak, får visa bilder på julafton istället, som bara är om en vecka helt galet!!!

gjorde knäck igår men eftersom min syster vägrade svara i telefonen gick det åt skogen tror jag haha! kan man va mer kass och icke huslig, jaja!

hälften av alla på jobbet är sjuka idag så vi får nog jobba på lite, sen blir det hem till mamma och äta middag beställde schnitzel och potatismos mumma!
skippar dock tårtan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar