måndag 21 februari 2011

bellas tips söndag!

Fick massor med tips av bella igår på hur jag ska äta och hur jag ska träna så idag börjas det, dock fick jag inte äta så mycket frukt som jag har gjort utan till mellis blir det, keso,keselle,bär och lite sånt. men först måste jag äta upp alla frukter jag har i kylen redan haha för det är onödigt att kasta eftersom det inte är så dödsonyttigt,
sen har min frukost blivit fil,flingor och russin och det är det med slut på, det blir gröt, rågbröd,naturellyoughurt,ägg och lite annat smått och gott, måste även där äta upp alla jäkla fil jag har som står i kylen haha!

Ingen pasta bara en dag i veckan isåfall, så måste köpa hem massor med grönsaker och keso, jag får äta en banan efter träningen med så det blir väl den frukten jag får äta :D
Och jag ska äta middag direkt när jag kommer hem, sen väntarjag 2 timmar så det blir sen trääning men det tycker jag är super skönt, det är inte lika mycket folk där då och jag får lite tid för mig själv.

ska även börja med punktträning, dela upp muskelgrupperna och inte köra alla muskelgrupper samma dag. Jag har en plan ska lägga upp den lite mer noga, skriva detaljerade träningsscheman och matschema för varje vecka så kommer detta gå toppen, en ätar dag per vecka är ju perfekt med. nu kör vi!!!

Idag blir det överkropp och intervallträning på bandet iallafall. sen ska jag skriva träningsschema när jag kommer hem efter middagen som blir ägg, hallomui ost och gurka får det bli för kylen är lite tom på sånt haha! måste handla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar