söndag 27 februari 2011

sjuk ;/

nu är helgen över, den har varit toppen mycket att göra, dopet var underbart hugo var jätte duktig sa ingenting va bara glad hela tiden lite tung va han allt men tur jag tränar så jag orkade hålla i honom:D ska fixa lite bilder som jag kan lägga in sen.

Nu ligger jag sjuk i sängen, vet inte vad som hände som tur är mådde jag jätte bra i lördags, det var min ätar dag så det blev massor med bullar tårta godis pizza toast m,m haha!
På söndagen vaknar jag med ont i halsen och det blev bara värre och värre ju längre in på dagen vi kom, i bilen på vägen hem växlade det mellan att man frös och svettades, kommer hem och håller på att frysa ihjäl när jag kommer innanför dörren så slänger mig ner i sängen under täcke och filt, kom hem kl 16:00 och har legat här i sängen sen dess-

älsklingen åkte iväg och köpte yoghurt till mig¨så jag skulle få i mig något. sen fortsatte kvällen med svettningar och frossa, tog tempen och hade 39graders feber :/ Resten av natten har jag vaknat ca var 20min för att kolla vad klockan är om den snart va halv 7 så fidde skulle gå upp så jag kunde sätta på tvn. sitter nu i sängen och snorar och hostar, men börjar bli hungrig så blir lite yoghurt snart. hoppas det går bra saker på tv idah,eller kanske ska kolla upp någon serie jag kan kolla på, för att sova känns typ omöjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar