söndag 13 februari 2011

Happy Valentines Day




Jag älskar alla hjärtansdag, det är den dagen alla som kankse glömmer bort att visa hur mycket dom älskar en människa faktiskt får en jävligt bra anledning till att göra det.
Troligtvis är det väl endast tjejer som tar denna dagen på allvar, jag vill att allt ska vara perfekt, den perfekta presenten, perfekta myset, perfekta maten. Men ändå går jag runt med en hängande känsla av att den man älskar troligtvis inte ens vet att det är just alla hjärtans dag :/
Nu borde han dock veta om det eftersom jag vet att jag är proffs på att påminna folk om just högtider, just för att jag vill få ut någon effekt av denne dagen, så jag slipper falla pladask och bli besviken för att ingen annan än jag tänkte på vad det var för dag.
Så vi säger att fidde faktiskt veta vad det är för dag, men jag kan nog tippa vad som helst på att han inte kommer göra något alls utöver det vanliga idag. och jag hatar det! jag älskar romantik varför kan man inte bara få lite gensvar bara just denna dag som faktiskt är kärlekens dag. :/ jaja! jag vet att jag iallafall tänker visa min kärlek idag, sen om jag inte får någon kärlek tillbaka få det vara så :(Happy valentines day

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar