torsdag 17 februari 2011

Time will tell

Bloggen blir nog lite lidande dessa dagar, jag känner mig helt ur form :/
vet inte vad det är känner mig allmänt hääning och deppig, först och främst är det nog för att jag känner mig så jäkla klar med detta jobb, egentligen orkar jag inte en dag till jag vill ha något att se fram emot, jag ser såklart fram emot sommaren för då ska jag söka mig vidare till nya äventyr förmodligen blir det plugg om jag kommer in på något vilket jag önskar gudarna om att jag gör för annars finns det väl inte mycket till val än att stanna kvar här?

längtar till juni när man får veta om man kom in på skolan eller inte, men samtidigt blir jag hängig för tänk om jag väljer fel utbildning den inte alls är bra eller jag inte alls får något jobb efter den? jag borde inte ens tänka ssåhär för oftast tror jag att allt händer av en anledning, och därför kommer allt lösa sig när tiden är inne, jag har ju iallafall min underbara pojkvän som stöttar mig och det känns toppen!!

Har börjat längta tillbaka till Värnamo, det var roligt där, jag älskar människorna där, allt är lite enklare att cykla till varandra har mysiga utefester på trädgården, åka vattenskoter med sara och martin, ramla in och ut på harrys, åka till max och få gratis hamburgare och denna sommar ser jag fram emot att glida runt lite i bosses nya mustang för jag är kär i den.

men jag förstår ju att Fidde inte längtar till värnamo som jag gör, han har ju bott där hela livet, sen är det ändå döds svårt att få jobb där nere :/ men å andra sidan är det mycket billigare att bo där nere. such! skulle väl saknar mamma och Heidi för mycket med. men samtidigt saknar jag ju mina vänner där nere fruktansvärt mycket! HUm time will tell!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar