fredag 25 februari 2011

Nancy´s

Idag är jag snygg igen hahaha inte!Måste nog tvätta håret ikväll hahhaaa att jag alltid ska lyckas dra ut på det. Borde även ha klippt mig dumt av mig att inte tänka på det innan dopet! Färga håret hade nog varit på sin plats med...! jag och syster köpte färger, en röd och en brun! jag vill vara härligt rödhårig inte för rött lite åt det mörkare hållet, men hur ska jag få till det utan att gå till en frisör och hur ska jag kunna gå till frisören när pengarna är slut! värdelöst helt enkelt..
så jag får nog vara ful på dopet.!


var med anna igår, det var super mysigt som sagt oftast är det för länge som jag väntar med att träffa folk. jag tar dom stötvis vartannat år such! det påminner mig om att jag även borde åka till helsingborg och hälsa på min kära elin! saknad som hon är!

Blir kanske en träffa med anna nästa vecka igen det vore trevligt :P

Vi åt på nancy´s igår, jag har aldrig ätit där innan jisses vad jag har missat, jag är väl inte direkt någon äta ut människa, men jag ville nog seriöst äta allt på deras meny haha! dom har väldigt fräsch mat och mycket nyttigt att välja på och super trevlig presonal toppen toppen toppen, jag åt en kycklingröra med ris det va sååå gott!!!! mumma!

Nästa vecka blir det ännu bättre disciplin på maten jag lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar