fredag 11 februari 2011

SNÖ!!!!



SNÖ SNÖ SNÖ!! Jisses detta väder, undra om väder är det vi pratar mest om med varandra, för alla jag har träffat idag har pratat om detta väder, alla har en egen historia på hur dom kom till jobbet, dom flesta är rätt trötta på vädret detta ikluderar mig med.
Men kan ändå inte låta bli att ha barna sinnet kvar för när jag sera tt det snöar såhär mycket jag jag i extas. jag älskar snö det är kul med snö men tycker verkligen att vi untnyttjar snön för lite, jag åker kanske pulka, skridskor eller skidor en gång per år. helt klart för lite!

Jag är sådär super sugen på att åka upp till fjällen sätta på mig skidorna och ge mig ut i en långbacke, Basta, dricka öl ha med sig plunta i backen och gå på afterski. jag tycker verkligen att skidsemester är den bästa semestern även fast jag verkligen älskar sol!!!

Such synd att inte älsklingen har någon mer semester i år, och alla andra verkar ju vara med barn eller inte ha tid längre till att åka skidor :/
Tråkigt! ja ja idag blir det simmning och mys :P för min kropp är helt död!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar