torsdag 24 februari 2011

filmjölk

idag är jag tjock och ful :/ och fattig känns det som.. jag trodde jag hade lite pengar kvar från lönen när jag betalat räkningar och så så tänkte jag skulle köpa lite saker men när jag var inne idag och tittade så måste jag varit full när jag kollade sist för hade knappt några pengar kvar alls, och vi som ska till göteborg denna månad så får nog ta och ordna detta på något sätt.

Idag ska jag träffa Anna det var typ evigheter sen, känns som att det iallafall va i augusti evigheter, hon ska följa med mig så ska vi kolla efter en present till min kära syster som fyller år 7mars, men eftersom jag inte har tid eller råd som det ser ut nu att åka dit då så ska hon få sin present i helgen vare sig hon vill eller inte :P


Skulle handla igår men insåg att vi faktiskt ska vara borta i helgen så dumt att köpa massa grönsaker idag, så nu har jag nog snart lyckats äta upp allt som jag inte ska äta i fortsättningen som vi hade i kylen, kommer nog sakna filen mest endast för att det är typ det ända jag äter utan att må illa :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar