torsdag 3 februari 2011

Wild and crazy


många dagar är jag uttråkad, jag önskar det hände något mer, att jag gjorde något mer med mitt liv, jag vill bila genom usa, tågluffa i europa, vakna upp på stranden och undra vad det är för dag, åka iväg och bara ta det lugnt skita i allt som har med vardag och pengar att göra, Jag skulle garanterat kunna diska i några månader på någon sunkig resturang endast för att ha råd att dricka en god drink på stranden på kvällen.

Pengar är verkligen inte allt, men ibland tycker jag nog det och oftast tycker fidde med det, vi delar nog inte samma livsfilosofi när det gäller att vilja skita i allt åka iväg och vara lite wild and crazy !! göra det som dagen tillåter en till. jag vill bara en gång känna att jag faktiskt har gjort något jag verkligen vill göra innan man ska behöva ta tag i hela sitt liv och börja tänka på allt vad framtid betyder.

En dag kommer jag nog lessna på att leva efter normer,klockan, datum och vardagen och då kommer jag nog sätta mig på första bästa plan och bara skita i allt.. hoppas på att få med sig den man älskar med, jag kanske kan påverka hans sättt att tänka någon dag...


1 kommentar:

  1. Även om man så ofta drömmer om det och vill bara göra allt tookig och vad man känner för så har man ju ett ansvar jämte mot andra därför kommer det aldrig bli så... Bara drömma de måste man ju med <3

    SvaraRadera