fredag 4 februari 2011

sååå såå vacker utan spackel

Har börjat fundera lite på smink, det är en värdslig sak som egentligen bara kostar en massa pengar och en massa tid, jag önskar verkligen så innerligt att jag var en människa som var snygg utan smink men icke, jag kan nästintill aldrig visa mig utomhus utan mascara iallafall om jag inte ska till gymmet eller så, för då skiter jag i det! Men varför sminkar vi oss egentligen är det för att vi ska visa alla andra tjejer att vi är snygga, är det för våra pojkvänner för dom tycker väl alltid att vi är snygga??

Carolina Gynning har en sminkfri period nu bara för att se hur hon känner sig på modevisningar och dyligt, och jag tycker iallafall att hon är skit snygg utan smink.
Jag skulle också vilja ha en sminkfri period, men skulle känna mig så himla naken och ful hela tiden, men får väl jobba på det bara ha korta stunder ;)


1 kommentar:

  1. HOn har ju läppstift?! då e man ju inte sminkfri, håller inte med om att de är snyggt.. haha :P

    SvaraRadera