onsdag 23 februari 2011

tänder!!!

Idag var jag hos tandläkaren.. jag trodde aldrig jag hade haft hål men tydligen så hade jag haft ett innan som jag isåfall helt har varit ovetande om haha! men iallafall idag hade jag med ett hål värdelöst!!!! 1000:- jävligt onödigt pengar för att laga ett jävla hål? pengar som jag mycket hellre skulle lägga på något helt annat...!!

Sen hade jag tydligen hål i en visdomstand med det var jag extrem onödigt då det är en väldigt onödig tand, så 750:- för att laga den med man tackar!

Nu får jag snart åka hem från jobbet då ska vi handla mat sen träna :P

3 kommentarer:

  1. vänta med att laga tills du får fler hål om det överstiger 3000kr så betalar försäkringkassan 50%!! Och annars så kan du välja att dra ut visdomstanden det e billigare :P Puss

    SvaraRadera
  2. Dom ska ju dra av samanlagt 600 kr om du inte har varit Där på två år.
    Dom drog av 300 vid undersökningen och 300 när jag va där och laga.//pummpan

    SvaraRadera
  3. Pumpan, jag fick 600:- i avdrag men det kostade ju undersökningen, such!!! :/ dumma tänder ska ta ut alla för då kan jag inte äta och då blir jag smal och då är man lycklig hahahahaha!

    SvaraRadera