tisdag 22 februari 2011

igång igen!

Igår kom jag igång men min kropp var helt slö och seg efter långpromenaden jag och bella tog i söndags så blev inte lika mycket kondition som jag hade tänkte, men armarna pressade vi jisses vilken träningsvärk jag har idag, så idag blir det endast kondition. Känns som att det kommer lyckas denna gången behöver bara massa nya recept blir lätt tråkigt med kyckling,lax och grönsaker varje dag? haha!
idag blir det schnitzel och wookade grönsaker mumma! sen får det nog bli havregrynsgröt innan träningen.
ska leta massor med recept!

måste handla lite idag med, syster fyller år snart så måste köpa present till henne. Men har nog en liten aning om vad jag ska köpa.

Svarade av misstag igår på ett nummer som ringer mig som jag inte kände igen men tjänade en biobiljett på det så kanske borde börja svara i telefonen?
ska även snart ta tag i mitt student sökande får se vad det blir, jag är lite öppen för allt faktiskt så ska söka lite olika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar