torsdag 17 februari 2011

trött tröttare tröttast


Idag är jag nog tröttast i hela sverige, tror knappt jag har sovit på hela natten, händer lite saker idag har tänkt på clara och håller tummarna för att det löser sig för henne nu. Jag ska iväg på en grej idag som jag verkligen hoppas går vägen, jag håller tummarna så hårt som jag kan. Något som skulle göra att jag skulle bli lite mer säker på min framtid och något som jag verkligen skulle tycka om att få göra.
Vill göra så bra ifrån mig idag men samtidigt kan jag inte annat än att vara mig själv och hoppas på att det håller hela vägen. så hoppas ni håller tummarna för mig :P

Ikväll blir det tacos och fredags mys hemma hos mamma med syster och bebis.. min super gosiga och underbart söta Hugo han är bäst! :D Moster älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar